FANDOM

Książka
Pościg

Pościg
Nazwa oryginału The Hunters
Premiera na świecie 1 listopada 2012
Premiera w Polsce 23 lutego 2013
Tłumaczenie polskie Zuzanna Byczek
Ilość stron 408
Poprzedni tom Najeźdźcy
Następny tom Niewolnicy z Socorro

Pościg – trzeci tom serii Drużyna.

OpisEdytuj

Mieszkańcy Hallasholm niepokoją się dziwnym zachowaniem swego oberjarla. Codziennie spaceruje po plaży, wypatrując czegoś w oddali. Trójkątny żagiel wciąż nie pojawia się na horyzoncie, jednak Erak dobrze wie, że Hal nie zrezygnuje z misji odzyskania skradzionego Andomala i kiedyś wróci do domu.

Czaple tymczasem nie przestają ścigać podstępnego Zavaca, by odebrać mu najcenniejszy dla każdego Skandianina skarb. Nie zważają na to, że piracki okręt jest potężniejszy, a jego załoga składa się z pięćdziesięciu bezwzględnych rzezimieszków.

W pogoni za "Krukiem" Hal i jego drużyna zapuszczają się w głąb lądu, żeglując po leniwych wodach rzeki Dan.

Zavac jednak krzyżuje Skandianom plany, przekupując przywódcę jednego z nadbrzeżnych miast, by zatrzymał "Czaplę" na dłużej. Nie mogąc pokonać zamkniętej zapory, Hal decyduje się na przeprawę Dzikim Bystrzem, narażając towarzyszy na niemal pewną śmierć w zdradliwej kipieli.

Czy dzielni młodzieńcy dopadną w końcu Zavaca i wygrają decydujące starcie? Czy uda im się odzyskać bursztynową kulę i zawiną wreszcie do rodzimego portu?

Galeria okładek Edytuj

W innych językach Edytuj

  • Angielski – The Hunters
  • Holenderski – De Jagers
  • Czeski – Lovci
  • Duński – Jagten på Andomal