FANDOM

Książka
Niewolnicy z Socorro

Niewolnicy z Socorro
Nazwa oryginału Slaves of Socorro
Premiera na świecie 1 maja 2014
Premiera w Polsce 31 maja 2014
Tłumaczenie polskie Zuzanna Byczek
Ilość stron 478
Poprzedni tom Pościg
Następny tom Góra Skorpiona

Niewolnicy z Socorro – czwarty tom serii Drużyna.

OpisEdytuj

Hal wraz ze swą drużyną od pewnego czasu patrolują wybrzeże Skandii, eskortując statki handlowe i chroniąc je przed piratami. Czaple, przywykłe do większej aktywności, mają trochę dosyć monotonnego życia. Z radością przyjmują więc nową misję, zleconą przez oberjarla.

Łódź z trójkątnym żaglem wypływa jednak z rodzinnego Hallasholmu w wielkim pośpiechu, pozostawiając w porcie rozjuszonego Eraka, wykrzykującego niecenzuralne pogróżki pod adresem Hala i jego nowej podopiecznej oraz wymachującego wściekle toporem.

Drużyna Hala wyrusza do Araluenu, by zmienić stacjonujących tam Skandian, którzy mają za zadanie ochronę miejscowej ludności przed napastnikami z Arydii - okrutnymi handlarzami niewolników. Jednak wszystkie plany biorą w łeb. Nawet wysłannik króla Duncana, dowódca Korpusu Zwiadowców, Gilan, musi odłożyć na później realizację królewskiego zlecenia. Piraci złupili jedną z przybrzeżnych wiosek i porwali kilkunastu jej mieszkańców. Czy Halowi i Czaplom uda się uratować Aralueńczyków przed sprzedażą na targu w Socorro i przed strasznym losem niewolników?

Galeria okładek Edytuj

W innych językach Edytuj

  • Angielski – Slaves of Socorro
  • Holenderski – De Slaven Van Socorro
  • Czeski – Otroci ze Sokora
  • Duński – Slaverne fra Socorro