FANDOM

Postać
Ingvar

Płeć Mężczyzna
Kraj pochodzenia Skandia
Miejsce zamieszkania Hallasholm
Broń Halabarda, Topór, Maczuga
Wiek w serii ok. 16 lat
Przyjaciele Hal, Stig, Thorn i wszystkie Czaple

Ingvar - Potężnie zbudowany chłopak należący do załogi Czapli. Wbrew pozorom Ingvar jest wrażliwy i szlachetny. Ma bardzo słaby wzrok, przez co jest niepewny. Wyzywa się jednak częściowo tego lęku gdy Thorn każe mu z zamkniętymi oczami poruszać się w sieci.

Ingvar darzy szacunkiem Hala i bez wahania wykonuje jego polecenia. Jest trochę flegmatyczny.

WyrzutkiEdytuj

Ingvar trafia do drużyny Czapli - niechcianych chłopców w drużynach Rekinów i Wilków. Hal od razu spostrzega, że mimo słabego wzroku Ingvar jest chętny do działania i ma optymistyczne poglądy, a jego siła bardzo się przydaje. Gdy Zavac ucieka z Andomalem, Ingvar jako pierwszy przyłącza się do Hala.

Najeźdźcy Edytuj

Ingvar okazuje się niezastąpiony podczas ataku na Limmat. Tylko on umiał naciągnąć ogromną kuszę - Zadymiarza. W trakcie bitwy Ingvar został ranny.

Pościg Edytuj

Po wypłynięciu z Limmat, Ingvar dochodzi do siebie. Podczas pojedynku na okręty w Raguzie ponownie pomaga Halowi obsługiwać Zadymiarza, a podczas abordażu wali swoim ogromnym toporem w Kruka - statek Zavaca.

Poprawienie wzroku Edytuj

W 5 części Ingvar postanawia odejść z drużyny Czapli ze względu na słaby wzrok, lecz Hal wymyśla mu coś w rodzaju okularów, dzięki czemu postanawia zostać.